Moraller Bozuk

Herkese merhabalar. 5 gündür yazı yazmıyorum, 2 sebepten ötürü. Biraz iç dökme yazısı gibi olacak fakat açıklamakta fayda var.

İlk sebebi yazacak pek bir şey gelmiyor aklıma son günlerde, tutuk yazılar da yazmak istemiyorum. Bloga ne zaman girsem ekranın karşısında 10 dakika oturup sayfayı kapatıyorum maalesef, yaratıcılık köreldi biraz :DD

İkinci sebebi ise 15 gündür gerçekten moralsizim. Neden, kimin yüzünden, bir olaydan mı ötürü bilmiyorum ama gerçekten moralsizim. Blog 4 günlüğüne güzel bir kaçış olmuştu bu ortamda. Tabi moralsizliğimin özel sebepleri de var ama bunlar burada anlatılacak şeyler değil. Fakat gerçekten iyi hissetmiyorum artık, saçmalamaya başladım yavaş yavaş. Bu yüzden yaklaşık 2-3 ay kendi kabuğuma çekilme kararı aldım. Fakat blog açısından değil, bloga kaç kişi okursa okusun yazı yazmaya devam edeceğim, seviyorum bir şeyler karalamayı.

Aynı zamanda bugün itibariyle dersler de başladı, artık tamamen Uluslararası İlişkiler öğrencisi olmuş bulunmaktayım :D Derslere de odaklanma vakti geldi elbette artık, sonuçta 4 sene sonra daha yükseklisansı için uğraşacağım bu işin.

Her neyse, kısa bir yazı oldu, fakat yine de bir şekilde içimi dökmeliydim :D Buraya kadar dayanabilen herkese teşekkürlerimi sunuyorum, umarım bu hafta içerisinde daha normal bir yazı ile karşınızda olacağım. Şimdilik kendinize iyi bakın!

Depresyon anında depresyonunuzu anında 6ya katlayabilecek şarkılardan biri, Röyksopp- Sparks (Melody A.M, 2001)

Yorumlar